Eerste lijn hulpvraag

Eerste lijn hulpvragen (binnen 24 uur)
Lasso heeft een aantal hulpsystemen. De klant kiest zelf welk hulpsysteem het beste voor hem of haar past. De voorkeur gaat echter uit om de hulpvragen zoveel als mogelijk via het forum af te handelen. OP die manier kunnen klanten van elkaar leren.

  1. Hulpteksten in Lasso zelf: dit is uitleg over begrippen, de toepassing en de werking daarvan.
  2. Lasso Wiki: Verdiepende informatie is te vinden in de Lasso wiki pagina. Klik hier!
  3. Lasso forum: Lasso biedt een forum waar hulpvragen kunnen worden gesteld en waar gebruikers elkaar kunnen helpen/ ondersteunen en waar ook de professional de hulpvragen kan beantwoorden. Klik hier!
  4. Ondersteuning per mail: gebruikers kunnen ook hulpvragen per mail stellen.
  5. Ondersteuning per telefoon: gebruikers kunnen ook hulpvragen per telefoon stellen.
  6. Ondersteuning per zoom: gebruikers stellen vragen en kunnen dan ondersteunt worden door Zoom